Translate

понеделник, 17 юни 2013 г.

Максим Бехар събра български и световнoизвестни личности в книга и на живо



Максим Бехар, журналист и PR експерт, представи официално последната си книга „Поколението F, или кой управлява света”, издадена от „Ентусиаст“.
Приятели, близки, колеги, дипломати и партньори на Максим Бехар посетиха събитието и се насладиха на уютната атмосфера в книжарница Greenwich. Сред известните личности, взели участие в книгата, бяха Мария Гроздева, Ники Кънчев, Бойко Василев, Георги Мамалев, Соломон Паси, Любомир Стойков, Симеон Василев, Мартин Захариев. Останалите знаменитости в „Поколението F“ са Антон Дончев, Боян Биолчев, Ваня Щерева, Веско Ешкенази, Владимир Каролев, Жюстин Томс, Иван Гранитски, Йордан Караджов, Йълдъз Ибрахимова, Мартин Карбовски и Пол Холмс.
Освен мненията на известните личности книгата съдържа най-впечатляващите онлайн тенденции от последната година в социалните медии, както и коментарите на PR експерта по 50 ключови теми от дигиталния свят.
Гостите имаха възможност да поздравят авторите на живо и да получат автографи.
Това е третата негова книга след „111 правила във Facebook“ и „Вторичен инстинкт“.
„Тази книга е само едно мнение, един дълъг „пост“ на стената на която и да е социална медия за това, което се случва всеки ден край нас. Изключително щастлив съм да събера хора с толкова различни таланти и професии на едно място, сподели авторът.
Уникалното е, че „Поколението F“ се разпространява онлайн на английски език в amazon.com още преди официалното представяне на печатното издание.
Авторът е убеден, че това е бъдещето и по този начин книгите намират по-голямо място в забързания начин на живот. Линковете към онлайн версиите на български и английски език са поместени на официалния сайт на книгата: www.generationf.bg
------
Максим Бехар е роден на 10 декември 1955 г. в Шумен. Кариерата си на журналист започва през 1981 г., а през 1994 г. основава M3 Communications Group, Inc. – лидер в областта на публичните комуникации. Максим Бехар е голям фен на всички компютърни иновации и прекарва ежедневно часове наред в социалните медии.

Няма коментари:

Публикуване на коментар