От началото на пролетта на пазара е Ариана Радлер Лимон –
продуктът, който стана лидер още през първата си година на пазара-2012 г. и доказа,
че е най-успешната иновация на пазара на бирените миксове. Още едно
доказателство за успеха на Ариана Радлер е и международното признание за
качеството на продукта – полученият златен медал от Monde Selection през месец
май тази година.
След хита на лято 2012 г. – Ариана Радлер Лимон,сега марката
добавя и още един нов продукт, който е без аналог в страната, заради двойната
комбинация между бира и сок от лимон и грейпфрут.
Ариана Радлер Грейпфрут*
е микс от 40 % бира Ариана и 60 % сок от лимон и грейпфрут. Международни
проучвания показват, че вкусът на грейпфрут е вторият най-предпочитан след
лимона в Европа. Ето защо към традиционната радлер комбинация от бира и лимон,
Ариана добавя и грейпфрут за още по-голяма свежест. Новият бирен микс е с ниско
алкохолно съдържание от 1,8%, произведен от естествени съставки и без добавени
консерванти. Представлява перфектна комбинация за летните горещини – утолява
жаждата, оставя дълготрайно усещане за свежест и лекота.
Ариана Радлер Грейпфрут е перфектната лятна напитка, която
носи двойно повече свежест. Тя е идеална за плажа на морския бряг или на басейна.
Върви и с приятели в къщи или на среща след работа. Освежаващият й вкус и
атрактивна опаковка са предпоставка напитката лесно да се превърне в неизменна
част от стила на живот на младите хора.
В световен мащаб напитката радлер има богата история. Тя
започва в малко градче в Германия, областта Бавария, през 20-те години на
миналия век. Днес тя е популярна в Европа и по света като микс от бира и
лимонов сок, но често се предлага и в други комбинации – с грейпфрут, портокал,
круша, дори натурални билки. У нас продуктът бележи развитие в новата категория
за бирените миксове на пазара.
Още едно доказателство за успеха на Ариана Радлер е и
международното признание за качеството на продукта – полученият златен медал от
Monde Selection през месец май тази година.
-------
*Ариана Радлер
Грейпфрут може да бъде открита в търговската мрежа още тази седмица в
няколко различни разфасовки. За да отговори на търсенето, водещата пивоварна
компания представя продукта в 3 опаковки – стъклена бутилка от 0,5 л, кен 0,5 л
и PET бутилка от 1 л.
Няма коментари:
Публикуване на коментар