Едни от най-обичаните български звезди на музикалната сцена се събраха
заедно, за да поставят началото на едно различно и много лично лято. А най-страхотното лято е, когато споделяш със своите
близки и приятели. Рафи, Deep Zone, Ангел и Моисей, Поли Генова споделиха доброто си настроение и бутилка
Coca-Cola с приятели по време на официалното представяне на една най-иновативните
и мащабни кампании на Coca-Cola – “Сподели Coca-Cola”. Всички гости на събитието имаха
уникалния шанс да си направят персонални кенчета с имена или обръщения по
избор. Чаровната вокалистката на Deep Zone – Надя – направи кен с името на своя нов любим, с когото се запознала по
време на турнето на групата в Бразилия миналата седмица. Рафи събуди
любопитството на всички присъстващи със своето кенче „Део, Лео, Рафи и Играта“.
Тази година Coca-Cola приема
лятото лично и е подготвила страхотна изненада за своите фенове. За първи път в Европа емблематичното
лого на марката върху всички кенове и бутилки се заменя от най-често срещаните
имена и обръщения сред българите на възраст между 13 и 19 години. През цялото
лято потребителите ще имат възможност да споделят с близки и приятели любимата
си напитка с персонализирани етикети със 130 лични имена и 75 популярни обръщения.
Те са избрани след детайлно проучване на имената в България и
най-разпространените обръщения сред младите хора в момента. От компанията
разкриха, че са произведени най-много бутилки с имената Жоро, Иван, Ники и
Мария. Първата произведена бутилка с персонализиран етикет в България е с името Албена. И в тази кампания Coca-Cola не изневерява на принципите си да мотивира хората да споделят щастливите
моменти. Затова освен лични имена, любителите на марката ще намерят в
търговската мрежа продукти с надписи „Приятел“, „Фен“ и дори „V.I.P“. Компанията не пропуска да предизвика
най-смелите си потребители да споделят Coca-Cola с „Бившия“ или „Бившата“.
През цялото лято всички любители на марката могат да използват и специално
разработения за кампанията интернет портал www.spodelicocacola.bg, където имат възможността да създадат и персонализират свои собствени
виртуални кенове, които да споделят с приятелите си във Facebook. Само две
седмици след появяването на първите продукти в търговската мрежа и преди
стартирането на рекламната кампания в България, в социалната мрежа има стотици
споделени снимки на продукти с лични имена и обръщения.
“Сподели Coca-Cola” стартира в началото на месец май едновременно в 30 европейски държави. Това
е и най-мащабната инициатива за персонализирани продукти в света, по време на
която над един милиард бутилки и кенове ще бъдат разпространени в цяла Европа.
Няма коментари:
Публикуване на коментар