Translate

четвъртък, 30 май 2013 г.

Новото име на „Крафт Фуудс България“ е „Монделийз България“



Монделийз Интернешънъл“ е най-големият производител в света на шоколади, бисквити и леки закуски, и вторият по големина производител на кафе и дъвки
 
Промяната в името на компанията е част от процеса на международно преструктуриране на „Крафт Фуудс“ и разделянето на бизнеса на две отделни компании - „Монделийз Интернешънъл“, ангажирана с производството и търговията на шоколади, бисквити, леки закуски и напитки в световен мащаб, и „Крафт Фуудс Груп“, фокусирана върху бизнеса с хранителни продукти в Северна Америка (майонези, замразени храни и др., с които корпорацията не е позната в България).
„Монделийз Интернешънъл“ е най-големият производител в света на шоколади, бисквити и леки закуски, и вторият по големина производител на кафе и дъвки. Процесът на въвеждане на новата идентичност и реорганизация на компанията започна на 1 октомври 2012 г., като промяната се извършва поетапно в 165 държави с представителства на „Монделийз Интернешънъл“. Българският клон е част от структурата на „Монделийз“ за Централна Европа, заедно с още 17 други държави от региона. 
В България компанията разполага с две производствени предприятия в гр. Своге и в гр. Костинброд. За десет години, от 2002 до 2012 г., компанията регистрира 200% увеличение на приходите си.
Изпълнителен директор на „Крафт Фуудс България“ Ивайло Найденов обясни растежът с "добрите практики и добрите брандове". 
"Независимо от кризата ние запазихме над 700 работни места в България, а текучеството е 3-4%, което е доста стимулиращо", обобщи той.
Найденов представи новата корпоративна идентичност на компанията, производител на едни от най-обичаните марки закуски и напитки в света (Milka, Своге, Suchard, Toblerone, Oreo, Морени, BelVita, Tuc, Barni, Jacobs, Нова Бразилия).
„Промяната в името и организацията на компанията ще ни помогне да бъдем фокусирани върху създаването на повече моменти, изпълнени с радост, за нашите потребители. Тя няма да засегне начина ни на работа с местните партньори, както и марките, които представяме на пазара. „Монделийз България“ ще продължи да доставя на клиентите си техните любими марки шоколади, бисквити и напитки“, каза Найденов.
Доротея Алексиева, старши бранд мениджър в компанията подчерта, че с промяната на името на компанията следва да се промени и фокуса на производство т.е. продуктите да са насочени към "похапване между основните хранения през деня, но в никакъв случай да не целят да ги заместят изцяло.
У нас най-голям дял в портфолиото на компанията заема шоколадът, във всичките му разновидности – блокчета, бонбони, вафли и десерти, който формира 59% от приходите и. След него се нареждат кафето с 30% и бисквитите с 11%.
Името „Монделийз“ е избрано като комбинация от думите “свят“ и „вкусен“ и представя основната цел на компанията – да създава радост чрез повече вкусни моменти в ежедневието.
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар