Translate

вторник, 7 май 2013 г.

Жена с 3-годишно дете в ръце заплаши със самоубийство

Отчаяна от мизерията 36-годишна майка на три деца заплаши, че ще се самоубие с най-малкото си дете в ръце, скачайки от 3-я етаж на дома си в Благоевград.
Тя има общо три деца - две момчета и момиче, мъжът й живее на село с надеждата да изкара някой лев.
"Отчаяна съм, не мога да се грижа за децата си, сготвила съм останалия ми половин пакет макарони, с тях не мога да нахраня и трите, избирам кой да яде и кой не. Не мога повече, мъжът ми е безработен, гледа си само цигарите и ракията, никаква помощ отникъде. Кажете ми какво да правя, може ли така да се живее", нареждала докараната до пълно отчаяние майка.
"Народът е докаран до пълна мизерия и отчаяние, не могат да посрещнат елементарните си нужди. Снощи посещавахме адрес в Благоевград, мъж има нужда от операция на гърлото, но не може да се оперира, тъй като трябва да внесе 600 лева за неплатени здравни осигуровки. Апартаментът им е без осветление заради неплатени сметки, живеят на свещи в 21 век. Мизерията в държавата е неописуема, а надежда никаква, затова млади хора се самоубиват и палят", коментираха  дежурните в ЦСМП-Благоевград медици.

Няма коментари:

Публикуване на коментар