Translate

четвъртък, 28 март 2013 г.

Българинът се информира относно избора на своя матрак от интернет, но взима решения в магазина на място



Около 40% от закупилите матрак, участвали в проучването (от матраци Spring, които стъпват на българския пазар с нов бизнес модел и високи технологии от НАСА, използвани в продуктите),
са се сблъсквали с проблеми при съня, като основен такъв е безсънието (63,3%). Други проблеми със съня са потене (20,4%), гъделичкане и/или дразнене на кожата (14,3%) и студ (10,2%). В световен план умората е основна причина за една от всеки пет трагични катастрофи. И аварията в Чернобил, и катастрофата на совалката Чалинджър са все инциденти, в основата на които стои недоспиване. Ако човек редовно не се наспива, имунната му защита отпада и е по-податлив на болести, мускулите не се възстановяват добре, наблюдават се повишена раздразнителност, загуба на памет, различни болки в скелетно-мускулната система, повишава се апетитът. 

Българският потребител не обича да пазарува  сам - около 70% от анкетираните в проучването са направили последната покупка на матрак с помощта на своя съпруг/а или друг член от домакинството. Основно, информация затова какъв матрак да се избере, се набира чрез препоръка от приятели и познати (47,7%); интернет сайтове (38,5%); продавач-консултанти (31,5%).
Половината от анкетираните са направили последната си покупка на матрак, за да заменят матрака си от друга марка. Основни фактори, които влияят на избора са материалът и цената. Марката на матрака остава на трето място, но с доста по–нисък резултат. Най-маловажни при избора на матрак се оказват наличието на безплатна доставка и допълнителните екстри. По отношение на типа матрак, най-предпочитани са двулицевите (62,3% от лицата са закупили такъв при последната си покупка); матрак с пяна (memory foam) са закупили 26,2% от лицата; сходен е делът на тези, предпочели матрак с пружинен пакет (24,6%). 

За да изберат матрак, най-често потребителите посещават мебелни магазини (60,0%), следвани от специализирани магазини (46,2%) и Интернет сайтове (32,3%). Въпреки високата посещаемост на Интернет сайтове преди покупка, само 3,9% от лицата са направили окончателната си покупка онлайн. Българският потребител е все още верен на правилото "Око да види, ръка да пипне" з атова и бизнес моделът, по който Spring навлиза на българския пазар е онлайн магазин, и Spring корнери. В онлайн магазина www.matracispring.bg може да бъде намерена пълна информация за видовете матраци, предимствата на всеки един материал, използвани технологии, както и съвети, а в Spring корнерите всичко това може да бъде разгледано и тествано на място. Първите два корнера на Spring ще бъдат отворени в края на месеца в град София, а през следващите месеци и в други големи градове.


Високи технологии в продуктите за сън

Все по-високи технологии и изследвания се впрягат в усъвършенстването на продуктите за сън. Такава е, например, технологията OUTLAST, използвана от Spring, която води началото си от костюмите на астронавтите на НАСА, предпазващи ги от невероятните температурни разлики в Космоса: от – 160 градуса до над 200 градуса. Това е най-успешната и най-скъпата технология за производство на терморегулиращи капсули. Те отнемат от топлината на човека, когато температурата му се покачи над комфортната и отдават от складираната толина, когато тялото започне да се охлажда и изстива.
При технологията TENCEL влакната, които се използват в матраците, се извличат единствено от евкалиптови дървета, отглеждани в Южна Африка. Евкалиптовото дърво вирее при много екстремни условия, поради което е развило способността да извлича и попива във влакната си всяка капчица вода. Вискозата Tencel е единствената вискоза, която съчетава отлични влагоабсорбиращи качества с копринена нежност към кожата.
При технологията AMICORE полиакрилните влакна имат патентован, клинично тестван и доказан анти-бактериален и анти-акарен ефект. Те не позволяват акарите и техните алергени да се разпространяват върху калъфа, като по този начин ги унищожават. Това намалява вероятността от поява на астма, синузити и алергични ринити.
 

 
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар