Translate

сряда, 29 февруари 2012 г.

Висшите служители в българското правителство ще бъдат изправени пред уволнение, ако не успеят да върнат в държавната хазна или да дарят бонусите, които са си приписали от 2009г. насам

 Премиерът Бойко Борисов: Сменям министри, уволнявам заместник-министри и т.н., ако до петък не върнат бонуси, ДМС и др.

Длъжностните лица министри, заместник-министри, началници на политически кабинети, областни управители и заместник-областни управители в условията на криза няма да вземат допълнителни пари. Това каза премиерът Бойко Борисов в началото на днешното правителствено заседание.
 Един бонуси, други - ДМС, други - от участие в бордове и така нататък. Тъй като четвъртък и петък съм на Съвет, в петък като се върна ще пиша до ДПС - са ми пратили писмо - кои от този кабинет са вземали такива пари. В петък ви е крайният срок. Повтарям: тези длъжностни лица, който не ги е върнал или дарил в сметката за болните деца, в понеделник – ако е министър, ще има структурни промени в парламента, ще внеса за смяната му. Ако е заместник-министър, ще го уволня, а ако е началник на политически кабинет и не е уволнен от съответния министър, ще бъде сменен министърът. Тъй като в петък аз ще подпиша писмо-отговор, в което ще кажа, че в този кабинет няма такива хора и всеки, който попадне под чертата, ще означава, че аз съм излъгал, което не може да се случи, и в понеделник ще направим необходимите промени, каза премиерът пред министрите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар