Translate

вторник, 18 октомври 2011 г.

Актавис отчита съществен ръст на продажбите за първото полугодие


Актавис България, най-голямата фармацевтична компания у нас, остава лидер на българския фармацевтичен пазар и отбелязва ръст в продажбите. Според данните на IMS Health за първите шест месеца на 2011, Актавис е продала най-много медиакменти с лекарско предписание в стойностно изражение - за над 75 699 хил. лв. (по цени на дребно) и отчита ръст  от 9,3%  в сравнение със същия период на 2010 г. Компанията е лидер и в продажбата на медикаменти в опаковки  -  над 20,9 млн. бр. за първата половина на 2011 г.
През изминалите шест месеца Актавис затвърди първото си място и по продажби на продукти без лекарско предписание и хранителни добавки и държи най-голям дял от българския пазар 12,7 %. Компанията бележи двуцифрен ръст в продажбите в опаковки от 16,2% спрямо същия период на 2010 г.
Отново според статистиката на IMS health Актавис е продала в стойностно изражение продукти без лекарско предписание и хранителни добавки за над 15,4 млн. лв и бележи ръст от 17,8%. И тази година най-продаваните хранителни добавки са от класа на Мултивитамините, като най-продаваният продукт е CITROVIT VITAMIN C на Актавис с ръст от 45,5% в стойностно изражение.
Най-популярните ОТС продукти на Актавис като Геритамин Нео, Спазмалгон, Ефизол и др. остават сред лидерите в своя сегмент.
През първата половина на 2011 г Актавис продължава да предлага най-богатото  продуктово портфолио у нас. Компанията изведе на българския пазар - 29 качествени генерични продукта, най-вече в областта на кардиология, перорални антибиотици, централна нервна система и метаболизъм, онкология, продукти без лекарско предписание.  Три от новите лекарства на Актавис (антибиотик и два медикамента за сърдечно-съдова и нервна система) са в топ 10 на най-добре представилте се нови продукти, пуснати тази година на българския пазар.

Няма коментари:

Публикуване на коментар