Translate

вторник, 14 юни 2011 г.

Девин винаги насочва своите послания към постигане на хармония и баланс в живота


Най-голямата компания за минерална вода "Девин" АД представи новата си комуникационна кампания – “Естествения баланс”, в джаз-клуб Студио 5 на 09 юни 2011 г., който специално за случая ще бъде декориран като градина с живи растения и горски цветя. Дръвчетата от украсата впоследствие ще бъдат посадени в специална акция съвместно с "Движение на българските майки" в  социални домове и за тях ще се грижат децата, възпитавайки се на обич към природата.
Кампанията е основана върху посланието за чистотата на водата, нейният уникален произход -от сърцето на планината и свойството й да допринася за постигане на здравословен баланс всеки ден. Девин винаги насочва своите послания към постигане на хармония и баланс в живота.
Събитието уважиха близо 200 гости, сред които актьорите Аня Пенчева и Христо Чешмеджиев, музикантите Искрен Пецов, Ивайло Крайчовски и Савина Петкова от бившата "Антибиотика", водещата Валя Войкова, дизайнерката Мариела Гемишева и много други.
За представянето на клипа специално бяха дошли част от борда на новите собственици на Девин АД от фонда "Адвент" - Томас Кренбауер, Михал Арон - Адвент, зам. директор офис Прага и Крис Мрук – Адвент, Директор Централна и Източна Европа.
Един от най-забележителните елементи на клипа е неговата музика. В песента на Диана Дафова "Талиесин" се пее за келтски бард, който заедно с тракийския Орфей от Родопите, носят мир и храмония на света чрез песен. Текстът е на няколко древни и съвременни езика: санскрит, кетски, английски и български. През 2000г. песента Талиесин спечели първа награда в най-големия конкурс за композиторска музика в света, който се провежда в Америка.
Самият процес по създаването на клипа е отнел 35 дни, от които три снимки в гр. Девин, два дни студийни снимки и останалото време – специални ефекти, CGI компютърна графика и анимация, постпродукция и монтаж.
Клипът е изпълнен от рекламните агенции ДМД Консулт 1 ЕООД и Кроспойнт Прадъкшън. Главен режисьор е Брайко Брайков но над просукцията са работили и режисьорите Владо Шишков, Калоян Начев, както и оператора Орлин Руевски.
Филмът, която разказва за творческия и техническия процес по създаването на клипа е заснет от оператора Росен Илиев. Художник на клипа е Петя Брайкова, гримьор – Димитър Коклин и фотограф – Дилян Марков. Постпродукцията е дело на Иван Тингов, Петър Чалъков и Велин Величков.
Купонът бе озвучен от Хилда Казасян и бенда й на живо, а стартът на кампанията започна с вътрешни фойерверки в синьо и сребърно.
Инициативата ще обхване периода до края на годината и включва комбинация от телевизионна реклама, интернет, преса и други канали.
С новото послание на DEVIN фирмата продълржава традициите си на една от най-социцеално отговорните компании в България. През последните години тя стана известна с въвеждането на най-модерни технологии за намаляване на теглото на бутилките и капачките, като същевременно запази продукта си във вид, удобен за потребителите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар